Salg og salgsledelse med CRM systemer

For å lykkes med salg og kundekontakt over tid, er det ikke nok å være en god selger eller leder. I dette kurset får du en grundig og praktisk innføring i mulighetene et CRM-system gir deg og din virksomhet.
Kurset tar for seg alle fasene av salg med CRM-systemer, og er full av praktiske råd om implementering, testing og gjennomføring av salgsprosesser med CRM-systemer. Det blir gitt en innføring i de viktigste teoretiske rammene for salg, kundenes forventninger til deg som selger og hva en organisasjon trenger for å få sitt CRM-system riktig implementert og brukt av alle.
Kurset er hovedsakelig rettet mot B2B-markedet, men kan med fordel inkludere alle som vil levere bedre, og øke sin virksomhets konkurranseevne.

Typiske læringsutbytte

  • Identifisere og prioritere nøkkelkunder
  • Øke inntektene gjennom effektiv bruk av CRM-systemer
  • Utvikle ferdighetene som kreves av en effektiv kundeoppfølger
  • Hvordan utvikle og vedlikeholde gode kundeforhold
  • Hvordan håndtere innvendinger eller klager fra kundene
  • Sette seg personlig mål

Vi har for tiden ikke satt opp åpne datoer for dette kurset, men kurset kan gjennomføres bedriftsinternt på forespørsel. Så ta gjerne kontakt om du eller din bedrift er interessert.

Kontaktskjema

Fyll ut skjemaet for å ta kontakt med oss

Handlekurv
Rull til toppen