Bli flinkere til å kommunisere på telefon

Telefonen er en veldig effektiv måte å avslutte et salg på, foreta innkjøp eller håndtere klager, og så gjøre dem til lojale kunder. Det er viktig at all telefonkommunikasjon er av høyeste profesjonelle standard.

I samtaler ansikt til ansikt formidles kommunikasjon med stemmen, mimikk og kroppsspråk: i telefonen formidles mesteparten av kommunikasjonen bare med stemmen! Så det er avgjørende å skape interesse, nysgjerrighet og formidle profesjonalitet, gjennom stemmen.

Dette kurset er designet for ansatte på alle nivåer som kommuniserer med kunder via telefonen, og vil gi deg de ferdighetene og teknikkene som kreves for å opprettholde en trygg, profesjonell og vennlig kommunikasjon på telefon.

Typiske læringsutbytte

  • Effektiv håndtering av kundesamtaler med entusiasme og vennlighet
  • Være god til å lytte
  • Identifisere behovene til den som ringer med god bruk av spørsmål
  • Kunne håndtere vanskelige telefonsamtaler
  • Avslutte samtaler ved å oppsummere hovedpunkter og avtale fremdrift
  • Sette seg personlig mål

Vi har for tiden ikke satt opp åpne datoer for dette kurset, men kurset kan gjennomføres bedriftsinternt på forespørsel. Så ta gjerne kontakt om du eller din bedrift er interessert.

Kontaktskjema

Fyll ut skjemaet for å ta kontakt med oss

Handlekurv
Rull til toppen